مرز ایران کرواسی وزیر امور خارجه اخبار سیاست خارجی

مرز: ایران کرواسی وزیر امور خارجه اخبار سیاست خارجی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات طاهری استعفا نکرده است/ ۲ هفته سرپرست موقت کلوب خواهم بود ، گرشاسبی

عضو هیات مدیره کلوب پرسپولیس با رد استعفای علی اکبر طاهری گفت‌ که مدیعامل کلوب پرسپولیس استعفا نداده و او تنها جهت مدتی عازم کربلا شده است است. 

طاهری استعفا نکرده است/ ۲ هفته سرپرست موقت کلوب خواهم بود ، گرشاسبی

گرشاسبی: طاهری استعفا نکرده است/ ۲ هفته سرپرست موقت کلوب خواهم بود

عبارات مهم : کربلا

عضو هیات مدیره کلوب پرسپولیس با رد استعفای علی اکبر طاهری گفت که مدیعامل کلوب پرسپولیس استعفا نداده و او تنها جهت مدتی عازم کربلا شده است هست.

حمیدرضا گرشاسبی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نتیجه های جلسه هیات مدیره کلوب پرسپولیس، اظهار کرد: در آخرین جلسه هیات مدیره کلوب پرسپولیس علاوه بر طرح مباحث جاری باشگاه، آقای طاهری عنوان رفتن به زیارت کربلا در اربعین را مطرح کرد و گفت که طبق برنامه ریزی انجام شده است از قبل، قرار است به سفر دو هفته به کربلا برود.

طاهری استعفا نکرده است/ ۲ هفته سرپرست موقت کلوب خواهم بود ، گرشاسبی

وی افزود: اصلا بحث استعفای آقای طاهری مطرح نبوده و نیست. ایشان اعلام کردند که حدود ۲ هفته در کشور عزیزمان ایران حضور ندارند و بر این اساس هیات مدیره جهت برطرف و رجوع کردن امورات کلوب تصمیم گرفت که من با هماهنگی اعضای هیات مدیره در نبود آقای طاهری مسئولیت کلوب را بر عهده داشته باشم.

گرشاسبی افزود: خداحافظی که آقای طاهری با کارکنان کلوب انجام داده نیز جهت رفتن به کربلا بوده و ربطی به استعفا نداشته هست. در جلسه هیات مدیره نیز هیچ بحثی راجع به عدم بازگشت ایشان نه از سوی خودش و نه از سوی هیات مدیره مطرح نشد و خود آقای طاهری نیز هیچ صحبتی راجع به عدم همکاری با پرسپولیس مطرح نکرد.

عضو هیات مدیره کلوب پرسپولیس با رد استعفای علی اکبر طاهری گفت‌ که مدیعامل کلوب پرسپولیس استعفا نداده و او تنها جهت مدتی عازم کربلا شده است است. 

عضو هیات مدیره کلوب پرسپولیس تاکید کرد: قرار است در این مدت من با همکاری هیات مدیره و در ارتباط با آقای طاهری، امور جاری کلوب را تا بازگشت ایشان انجام دهم.

گرشاسبی با بیان اینکه نمی داند این مباحث چگونه مطرح نمی شود باردیگر طرح استعفای مدیرعامل کلوب پرسپولیس را رد و تاکید کرد که فعالیت من به عنوان جانشین سرپرست کلوب موقت است.

واژه های کلیدی: کربلا | استعفا | پرسپولیس | پرسپولیس | علی اکبر طاهری | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار